agenda

BIRTHDAY PARTY - ANIVERSARI DE 10 ANYS DE CORDOVA

Amb moltes ganes us presentem el lineup de l’opening Birthday Party de CORDOVA 10 YEAR ANNIVERSARY EXTRAVAGANZA  

7 hores de música i 8 sets que transitaran del live al híbrid per acabar endinsant-nos en el territori del club, de la mà de les nostres amigues més properes, per celebrar el nostre desè aniversari :)) Serà una festa especial i ens agradaria veure-us a totes! <3

Per començar, tindrem un opening set de la inclassificable i indefinible DJ Baby Bitch aka Estefanie Rodríguez Corleone. Directa d’Eivissa i amb un imaginari musical una mica extravagant, ens vindrà a ensenyar que per donar inici a una bona festa d’aniversari cal més que un bon còctel i un pastís.

A manera de ruptura i contemplació, el seguirà Sarah Ourahmane, presentant de forma delicada una adaptació de la seva nova performance composta per a veu, violoncel, violí, llaüt, electrònica i bateria a mida.

Continuarem amb “un dels moments que Barcelona no es pot perdre”: la premier del b2b entre les dues icones Julieta Ferrari i Mbodj. En una cruïlla de bagatges i arxius, les representants dels dos col·lectius que més han impactat en la cultura del club de la ciutat en l’última dècada ens vindran a fer una classe magistral sobre com diferents sons es poden trobar al club. Esperem estar a l’alçada.

Directe de Londres, Oxhy tornarà a la ciutat per presentar el seu segon àlbum, The Names of God, en què explora una visió de la música religiosa filtrada a través del prisma de les tradicions industrials i folklòriques.

El segon B2B de la nit anirà a càrrec de les multidisciplinàries Miss Sheitana i Renoiterrible, que faran xocar els seus universos en una fusió de post-club, baixos radicals, rap, ritmes entretallats i loops inquietants d’Internet. Un set que entrellaçarà sons de la diàspora, intensitat emocional i sons de club mutants en un viatge frenètic, cinematogràfic i impredictible.

Després del seu set de tancament a la Cordova Gala 2025, B4mba i Mooki6 tornen a trobar-se sota el seu aka Nexus, un projecte que per a aquesta ocasió presentaran en un format híbrid entre DJ set i live, expandint les línies que travessen el seu univers musical i portant els ritmes ancestrals, el so i dancehall, el noise i el trap a una altra freqüència.

Per anar tancant la nit, el darrer B2B anirà a càrrec de fks i mango, dos artistes de la diàspora colombiana trasplantats i radicats a Barcelona. Des del techno experimental, l’acid, el tribal, el dembow i els sons llatins deconstruïts de FKS, fins al posthyper emo pop, el thembow, el club desconstruït i els ritmes d’Abya Yala de Mango. Els seus universos confluiran en un set intens, híbrid i poc predictible, on l’energia rave es trobarà amb estructures rítmiques no convencionals i una sensibilitat profundament llatinoamericana.

I per al tancament, sempre vam saber que seria Baba Sy, nice to be nice, BoOoOooOm, capaç de tot i amb l’energia desbordant per revolucionar el club sencer. Deixarem que ens porti on vulgui per posar fi a la Birthday party <3

 

ART IS FOR THE PEOPLE


Cartell per @elenamsqra

BIRTHDAY PARTY - ANIVERSARI DE 10 ANYS DE CORDOVA
Amb el suport de:
En col·laboració amb: