agenda
Campo latente. Diego Paonessa, Martin Vitaliti
Palmadotze presenta Campo latente, una exposició de Martín Vitaliti i Diego Paonessa, que proposa un diàleg entre obres que parteixen d’una aproximació a la realitat a través de fenòmens físics i de la imatge entesa com una construcció estructural oberta a la relectura.
En aquest context, el concepte de «camp» s’entén com un espai o entorn que s’organitza segons unes determinades lògiques, mentre que «latent» introdueix la dimensió del temps, les seves freqüències i participacions dins d’aquest mateix camp.
El resultat és una proposta expositiva que activa un espai de relació entre obra, percepció i temporalitat, convidant a una experiència pausada i a una mirada atenta sobre els processos de construcció de la imatge.