agenda

DUPLEX STUDIO - Luqui Lagomarsino & Guillem Jiménez (GREC 25)

Hi ha dimensions que ens envolten diàriament i de les quals som testimonis en moments aïllats. Unes esquerdes d’alteritat que quan es manifesten suspenen la nostra experiència mundana i digital per a revelar-se com a generadors màgics. Què passa quan ens endinsem en aquestes esquerdes?

Posant l’accent en qüestions que cauen en l’encreuament entre el tronat i la fantasia, aquest anar i venir dona espai per a investigar diferents tipologies del cos, en un intent de comprendre les fascinacions interiors, la contemporaneïtat i l’emmagatzematge.

DUPLEX STUDIO es presenta com una habitació retorçada, en tota la seva (doble) altura, on la dansa conviu amb el ball, com a símptoma de llenguatge i (des)orientació com a profecia.

En un bosc d’esquerdes auto-generades, les històries mitològiques es multipliquen o s’incendien.


Luqui Lagomarsino és un coreògraf i intèrpret de dansa nascut a Buenos Aires amb base a Amsterdam i format a la SNDO School for New Dance Development. Cerca noves maneres d’escriure dramatúrgies, treballant sobre reorientacions, descomposicions coreogràfiques (pròpies, socials), el futur com a potencial subjectiu, considerant al moviment un artifici necessari en el nostre llenguatge. És el creador de peces com a Cosas caen fuerteLiteral i Trio Z.

Guillem Jiménez és un coreògraf i ballarí barceloní, graduat en el Conservatori Superior de Dansa de Barcelona, que desenvolupa la seva pràctica coreogràfica en el projecte laSADCUM (2019). El seu treball indaga la cultura post-internet i la influència de l’entorn (en línia i off-line) en la construcció del comportament físic a partir de la dansa, la coreografia i el muntatge àudio-visual. És creador d’obres com THE LESSONACLUCALLSTWINK TWINK TWINK i NAVAJA i treballa com a ballarí i director de moviment per a altres artistes.

Durada: 50 minuts
Edat recomanada: +10 anys
DUPLEX STUDIO - Luqui Lagomarsino & Guillem Jiménez (GREC 25)
Amb el suport de:
En col·laboració amb: