ELÉCTRICO 28 I MARIA JAUME AL PAÍS DE LES MERAVELLES
Una nit a l’altre costat del mirall
Viu una nit plena de màgia amb Eléctrico 28 i Maria Jaume, inspirada en l’univers fascinant d’Alícia al país de les meravelles. Cada racó del centre es convertirà en un escenari interactiu, on, a partir del joc i la reflexió, explorarem l’absurd, la irreverència i les temàtiques de l’obra.
Amb el col·lectiu d’arts escèniques Eléctrico 28, el viatge comença amb una caiguda metafòrica que obre les portes a un univers on tot és possible. Entre els racons d’aquest espai trobaràs una lectura de l’Alícia encapsulada en taquilles, tarotistes que canalitzen els arquetips de l’obra i converses que emergeixen de llocs insòlits. Participa en jocs de cartes absurds, deixa’t endur per la veu de Lewis Carroll, descobreix quin personatge de l’Alícia portes dins i explora el teu jo més irreverent.
La banda sonora de la vetllada és a càrrec de la DJ Sama Yax, que posarà ritme a la màgia del moment. Com a gran final, Maria Jaume, cantautora mallorquina, amb un estil que uneix l’indie i la cançó mediterrània, oferirà un concert amb algunes sorpreses “alicianes”.
A més, podràs gaudir d’una oferta gastronòmica i d’una barra de begudes per fer encara més deliciosa aquesta aventura.
De 20 a 22 h:
I tu, qui ets? Una trobada amb Lewis per reconèixer el personatge que portes dins
Un altre dilema difícil. Un passeig reflexiu per sentir el plaer de fer que surti fum del cap
Tarot meravellat. Una tirada de cartes per deixar-te caure dins dels teus propis misteris (*Reservar entrada a l’arribada. Aforament limitat)
Jardí de converses irreverents. Aquí es condensa el surrealisme lúdic
El país de les taquilles. Una captura de l’essència d’Alícia al país de les meravelles en 56 taquilles
De 22 a 23 h:
Concert de Maria Jaume
Accés lliure a l’exposició “Els mons d’Alícia. Somiar el país de les meravelles”, a partir de les 20 h.
