agenda

ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES

Taller familiar de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Xè Canal i Núria Valls, amb la col·laboració de la Biblioteca Pilarín Bayés.

Les mirades, els gestos i les distàncies que habitem entre nosaltres configuren formes de contacte sovint invisibles, però plenes de significat. En el dia a dia, compartim espais, temps i emocions que, si observem amb atenció, poden esdevenir petites experiències de connexió. A través del cos, la presència i l’escolta, podem descobrir noves maneres de relacionar-nos amb els altres.

Al taller Entre tu i jo: formes de contacte entre nosaltres, explorarem les connexions subtils que es creen entre les persones a través de petites pràctiques inspirades en la performance.

Ens prendrem el temps necessari per viure l’experiència amb calma, escoltar-nos i compartir un espai de trobada.

Els tallers familiars són un espai compartit entre infants i adults on, a partir d’àlbums il·lustrats, ens endinsarem en l’art contemporani i en la pràctica de la performance, tot inspirant-nos en propostes com les de Marina Abramović per imaginar noves formes de relació.

A QUI VA ADREÇAT? 
Per a famílies amb infants de 3 a 5 anys.

A ON ES FA? 
A ACVIC. Carrer de Sant Francesc, 1.

ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES
Amb el suport de:
En col·laboració amb: