agenda

Fran Gas. Cine experimental amb IA

DIMARTS DE VÍDEO amb Fran Gas

El cineasta Fran Gas, director, realitzador, guionista, muntador i músic amb més de 15 anys de trajectòria en la indústria audiovisual, ens convida a descobrir les seves obres més recents i el seu interès pel cinema expandit amb intel·ligència artificial (IA).

La sessió inclou videoprojeccions de les seves darreres creacions, en les quals aplica els seus singulars conceptes de composició generativa.

Actualment, treballa en allò que ell anomena surrAIsmo, obres experimentals nascudes d’imatges generades accidentalment per IA.

La seva combinació única d’èxit comercial i experimentació artística l’ha convertit en un conferenciant molt sol·licitat a les principals escoles de cinema d’Espanya.

Per reflexionar sobre aquestes qüestions, compartirà el seu procés creatiu i projectarà una selecció d’obres de producció recent:

Of Youth, de Fran Gas (2023, 4 min 50 s)
Després d’un estrany somni, una jove és abduïda per uns alienígenes que intenten robar-li la joventut.

Dark, Light, Yellow, de Fran Gas (2024, 4 min 41 s)
Ha nascut el color groc. La psicologia del color li assignarà les qualitats amb què interactuarà amb el món.

Fran Gas. Cine experimental amb IA
Amb el suport de:
En col·laboració amb: