agenda

Germaine Dulac vista per Imma Merino i Mercedes Álvarez

Visita dialogada a l’exposició Germaine Dulac. Je n’ai plus rien, a càrrec d’Imma Merino, co-comissària de l’exposició, i Mercedes Álvarez, cineasta i docent.

L’exa mostra dedicada a l’obra de Germaine Dulac és una reflexió sobre com les avantguardes van invisibilitzar certes artistes que posaven en tensió els discursos hegemònics i heteropatriarcals que imposava la societat d’entreguerres. Aquest és un exercici de recuperació de la memòria d’un passat en què moltes d’elles van quedar relegades dins de la història de l’art, malgrat que les seves pràctiques van esdevenir fonamentals pel desenvolupament dels moviments artístics del segle XX.

Germaine Dulac vista per Imma Merino i Mercedes Álvarez
Amb el suport de:
En col·laboració amb: