agenda

Hay que tener estómago - Bruna Kury

Comissariada per Thais de Menezes
15 de maig – 12 de juny, inauguració divendres 15 de maig a les 19 h

Al llarg de gairebé dues dècades, la pràctica de l’artista Bruna Kury tensiona els aparells de control, vigilància i captura inscrits en la cosmovisió de la blancor imperialista-colonial. La seva exposició individual Cal tenir estómac opera com un contrapunt directe a una realitat travessada per aquestes polítiques d’aniquilació.

En aquest context, el cinisme neoliberal es presenta com una economia d’ingestió del món: una boca permanentment oberta a la captura i l’assimilació. Res no li és exterior — tot és engolit, processat i retornat com a valor. Les seves mandíbules es mouen sota grillons imperialistes; un règim que absorbeix fins i tot l’arc de Sant Martí de les identitats i opera sobre un paisatge de runes. Una gola profunda, revestida de petroli, sosté aquest flux, l’estómac del qual processa les violències que es converteixen en circulació i en combustible del sistema.

text de Thais de Menezes

Hay que tener estómago - Bruna Kury
Amb el suport de:
En col·laboració amb: