Més que una visita amb... Hac Vinent
El so desplaçat
En aquesta visita performativa, concebuda i desenvolupada per lis artistes Hac Vinent i Tian Álvarez, es proposarà una perspectiva centrada en l’audició i en com el so ―o l’absència de so― traspassa de forma conscient o inadvertida l’encontre amb l’obra d’art. A partir d’aquesta experiència, es convida a reflexionar sobre els subtítols, l’error i els malentesos a fi de qüestionar la societat capacitista en la qual vivim i els imaginaris que consideren el cos disca com un cos humà incomplet.
A càrrec de:
Hac Vinent. Treballa amb diversos formats ―imatge, text, escultura, arxiu, instal·lació i performance―, entesos com a llenguatges que dialoguen entre si. La seva pràctica, travessada pel disca i el queer, indaga a l’entorn del desig, la identitat i el cos, i busca subvertir la visió normativa que ha representat històricament els cossos disques com subjectes passius, privats de plaer i d’agència política.
Tián Álvarez. La seva pràctica artística se situa en la intersecció entre el trans i el neurodivergent, entesos com a potències capaces de reconfigurar les formes de percebre la identitat, l’atenció i el desig. Treballa per mitjà de la imatge audiovisual, el dibuix, l’escultura i la performance, concebuts com a llenguatges complementaris que expandeixen la representació i l’experiència col·lectiva.
Activitat entorn l’exposición ‘Fora de marc. Obres de Rineke Dijkstra i Philippe Parreno’.