agenda

The Common Ground. Poliana Lima

En aquest sextet es treballa en la relació entre la diversitat i la comunitat des d’un abordatge coreogràfic ficcional que evoca dimensions fantàstiques, passant per allò monstruós i allò mític. Quatre dels intèrprets són migrants a Espanya, amb diferents perfils de migració, i dos son espanyols. Cadascun d’ells té una herència cultural específica i trajectòries artístiques multiculturals, amb una vivència encarnada, en les seves identitats i en els seus cossos, del creuament de llinatges culturals.

Poliana Lima es coreògrafa, ballarina i docent brasilera resident a Madrid. El 2011 realitza la seva primera creació, la peça curta Palo En La Rueda. Un any més tard, comença a col·laborar amb la coreògrafa lituana Ugne Dievaityte, amb peces que recorren diversos festivals nacionals i internacionals. Prenent el cos com a objecte central de la seva expressió, Poliana explora les possibilitats de crear poètiques en escena capaces de comunicar-se amb el públic de forma senzilla i profunda. Temes com la identitat i la memòria són recurrents en les seves creacions, als quals se suma la relació entre creació i pedagogia, que ella considera part fonamental del seu treball com artista.

Aquest espectacle forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra del 5 al 22 de març a 12 municipis de l’Àrea Metropolitana

The Common Ground. Poliana Lima
Amb el suport de:
En col·laboració amb: