agenda

Últimes constel·lacions mediterrànies

Dins del marc de l’exposició Roulé-boulé, tindrà lloc la darrera trobada de Constel·lacions mediterrànies el dissabte 13 de juny a les 11 h. Una invitació a explorar el litoral mediterrani a través de la recollida, l’observació i la conversa al voltant dels objectes que la mar retorna a la vora.

Durant el recorregut, s’identificaran i es reuniran tota mena d’objectes perduts i altres fragments arrossegats pels corrents marins, compartint històries, reflexions i lectures del paisatge litoral. L’activitat proposa una mirada col·lectiva sobre la relació entre la mar, els residus, el joc, la deriva i les migracions, convertint la caminada en una experiència d’exploració i escolta del territori.

L’expedició és oberta a totes les persones interessades a caminar, observar i participar en aquesta cartografia efímera de la Mediterrània. La trobada tindrà lloc: aquí.

Activitat gratuïta amb reserva prèvia.

Últimes constel·lacions mediterrànies
Amb el suport de:
En col·laboració amb: