AORIST
Descobreix el misteri i l’art en un esdeveniment únic que et submergirà en l’essència de la Barcelona burgesa del segle XIX.
La Galeria Valid Foto et convida a una experiència irrepetible en una imponent residència al número 13 del carrer Gran de Gràcia, on la història i la cultura s’entrellacen en cada racó. Aquest emblemàtic indret va ser, temps enrere, la llar d’una família on la filosofia, la literatura i l’art van florir, convertint-se en l’escenari perfecte per al nostre intrigant esdeveniment aorístic.
Deixa’t seduir per les captivadores fotografies de Helena Gomà, la resplendent il·luminació d’Ottolumi i els evocadors haikus de Lala Gomà. Amb un aforament molt limitat, l’exclusivitat està garantida, així que t’invitem a reservar amb anticipació.
