agenda

Bells objectius d’acumulació d'Adrià Gamero Casellas

Bells objectius d’acumulació
Adrià Gamero Casellas

Del 17 de febrer a l’1 de març de 2026
A La Capella, Espai Oficina

Inauguració: Dimarts 17 de febrer a les 18 h

En una societat obsessionada amb l’acceleració i l’automatització, dibuixar una flor píxel a píxel esdevé un posicionament ètic i polític. El temps lent és resistència. La naturalesa morta i el paisatge esdevenen camps d’assaig on desplegar, fragmentar i recompondre els materials visuals, posant èmfasi en la manera com es construeixen les representacions i gairebé oblidant el motiu representat.

Mitjançant el dibuix – punts, filaments, negatius, empremtes, forats- Gamero Casellas alenteix la producció i el consum d’imatges, obrint un espai d’observació on les capes, els temps i els procediments queden exposats.

Bells objectius d’acumulació, d’Adrià Gamero Casellas, s’emmarca dins del Programa de difusió d’EART, destinat a les artistes residents. El programa dona visibilitat als seus treballs alhora que genera espais per al pensament crític, l’experimentació i l’intercanvi professional.

Aquest projecte inaugura el cicle de col·laboracions EART. Centre de mediació, educació i art contemporani – Concèntric: La Capella.

El treball d’Adrià Gamero Casellas s’articula al voltant de les imatges i la seva manipulació, deixant aflorar els processos manuals i les característiques tècniques de cada material utilitzat. El paisatge, i els elements vegetals que el conformen, apareix com una constant en tota la seva obra, que desencadena una manera de mirar contemplativa i detallada. Ha exposat en espais com el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, el Museu comarcal de la Garrotxa, la Casa de Cultura de Girona, la Sala Parés, l’Acadèmia de Belles Arts de Bolonya i el Museu d’Art de Tsukuba, entre altres.

Bells objectius d’acumulació d'Adrià Gamero Casellas
Amb el suport de:
En col·laboració amb: