agenda

Metaxis del precipici. Auri Alós i Sarah Coronado

Metaxis del precipici parteix de la idea que la performance només existeix plenament en el present i que qualsevol registre la transforma. En aquest context, el projecte d’Auri Alós, desenvolupat en residència a l’Estruch, explora els límits entre acció i document, presència i absència.

L’exposició pren com a punt de partida Condició de caiguda, una performance que no arriba a esdevenir-se i que es manté en estat potencial. Paradoxalment, es presenten rastres i documents d’un esdeveniment inexistent, convertint la mostra en una experiència performativa en si mateixa. L’espectador és convidat a activar-la a través de la imaginació, en un joc entre memòria, percepció i ficció.

Alterant la relació habitual entre obra i registre, Metaxis del precipici qüestiona què significa documentar i preservar la performance. Lluny de fixar-la, els materials exposats obren un espai especulatiu on l’obra continua existint com a possibilitat, en equilibri constant entre existència i desaparició.

Auri Alós, amb la col·laboració artística de Sarah Coronado .

Metaxis del precipici. Auri Alós i Sarah Coronado
Amb el suport de:
En col·laboració amb: