agenda

The Birds Sang Until the Sky Broke

Comissariat per Julia Cella, amb obres d’Ali Arévalo, Sangre de María, Lotte Frances, Annika Sunne, Lisa Vander Plaetse i Julia Cella.
13 de juny – 31 de juliol, inaguració el divendres 13 de juny a partir de les 19h. En el marc de l’Art Nou Emerging Arts Festival 2025, hi haurà una segona recepció d’artistes el dijous 26 de juny a partir de les 19h
The Birds Sang Until the Sky Broke dona vida a una utopia fantàstica, sagrada i queer; llar d’un món on l’alegria abraça el sofriment, on l’amor i el trauma s’entrellacen. A través d’una narrativa no lineal i rica en capes, les artistes manifesten un univers fugaç propi, un santuari efímer que rep amb els braços oberts qui s’hi endinsa.
Les obres tenen un rerefons de passat —de ferides i saviesa— que revela com les històries teixides alimenten la imaginació radical. The Birds Sang Until the Sky Broke esdevé un indret d’exaltació no exempt d’ecos espectrals. Alegria i patiment, passat i present, destrucció i renaixement, tot coexisteix en aquest espai sagrat.
Aquesta exposició és una invitació a entrar en una utopia queer on la comunitat és alhora refugi i revolució, on l’art reclama i reimagina, i on el fet de contar històries esdevé un acte de transformació divina.
Curator – Julia Cella entén la curadoria com una forma de narració, creant entorns immersius on la memòria personal, la mitologia queer i les històries materials s’entrellacen. La seva feina obre un espai per explorar la memòria, la revolució radical i la transformació divina. The Birds Sang Until the Sky Broke és el seu debut com a comissària.
The Birds Sang Until the Sky Broke
Amb el suport de:
En col·laboració amb: