Visita guiada amb Krystel Liliana
Amb motiu del finissage de l’exposició ENTREACTE #2. Y si adentro, l’artista Krystel Liliana oferirà una visita guiada per la mostra.
A partir d’un gest inicial –recordar la forma d’una piscina–, l’obra es desplega com un exercici de reconstrucció de la memòria. Les peces, principalment elaborades en cera, emergeixen com imatges que no acaben de fixar-se: superfícies velades, formes domèstiques reescalades, objectes que semblen contenir absències.
La cera actua aquí com un filtre i una pell, difuminant els contorns i transformant la imatge en presència fràgil. L’aigua, com a fil conductor, travessa l’exposició connectant espais i evocant una profunditat latent. Objectes com un arxivador o estructures domèstiques obren noves capes de lectura, situant-nos entre la proximitat íntima i la distància del record.