En conversa: Donna Ferrato i Tomeu Coll
En el marc del festival Panoramic i amb motiu de l’exposició «Holy» de Donna Ferrato, Foto Colectania col·labora amb el festival acollint una conversa entre l’autora i el comissari de l’exposició, Tomeu Coll.
Donna Ferrato, autora del conegut fotollibre Living with the Enemy, ha dedicat més de quaranta anys a explorar, a través de la fotografia, la intimitat, el desig, les relacions de poder i la violència en la vida de les dones. La seva pràctica fotogràfica, estretament vinculada a l’activisme i al treball amb supervivents de la violència domèstica i del tràfic sexual, ha contribuït a situar aquestes realitats en l’espai públic i a convertir la fotografia en una eina de testimoni i visibilització.
El pròxim divendres 16 d’octubre, a Foto Colectania, Ferrato i Coll conversaran sobre l’actualitat d’aquest treball, el paper de la fotografia davant les violències que afecten les dones i la necessitat de continuar generant espais de pensament i reflexió al voltant de les estructures que les sostenen.